zaterdag 18 mei 2013

Lapswap

Eind maart riep MaMarieke op tot een lapswap. Aangezien ik bij de vorige lapswap bij Kris zulke leuke lapjes kreeg, en nieuwe leuke blogs ontdekte, heb ik mij snel aangemeld. Uiteindelijk gingen de lapjes, nadat ze gelijk geknipt en gestreken waren, pas op het laatst met de post mee. (Ben helaas vergeten een foto te nemen van mijn opgestuurde lapjes)

Tijdens mijn vakantie hield ik de blog van MaMarieke goed in de gaten, zodat ik precies wist wanneer de lapjes geswapd waren en verstuurd. Toen ik maandag thuis kwam heb ik dan ook gelijk de enveloppe opengemaakt. Wat een mooi lapjes heb ik gekregen.





Een lief, vrolijk gebloemd lapje van Janina, van elke dag zaterdag.
Een zwart-rood gestreepte lap van een dame die helaas geen blog heeft.
Een roze-wit geruit lapje van Carry, ook zij heeft geen blog.
En een blauw met witte stippenstof van stoerejongensstoffen.nl, een webwinkel vol stoffen voor stoere jongens. Nu heb ik zelf drie meisjes meiden, maar een webwinkel zoals deze ga ik zeker nog eens bezoeken.

Ben benieuwd waar mijn lapjes zijn terechtgekomen.

Fijn Pinksterweekend!

2 opmerkingen:

  1. Je hebt leuke stofjes ontvangen ! Weet je al wat je ervan gaat maken?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb een heel mooi lapje van je mogen ontvangen!
    Hartelijk dank hiervoor!

    BeantwoordenVerwijderen