dinsdag 21 mei 2013

We gaan naar Leiden

Eindelijk, eindelijk is het zover.

Onze afspraak.

Vriendin L. en ik zijn al sinds afgelopen augustus bezig op een afspraak te maken voor een shopdagje. Met twee drukke gezinnen, met sportwedstrijden en familieverplichtingen is het soms moeilijk plannen en als je dan een datum hebt dan zijn er nog vaak de onverwachte gebeurtenissen die hun tol eisen van een geplande shopdag. Zo ook bij ons...

Eerste datum in September werd op het laatste moment afgezegd door zieken.
Tweede datum in December zei ik af omdat mijn hoofd er niet naar stond, door alles wat er de maand daarvoor was gebeurd.
Derde datum was in Maart maar toen weer zieken aan beide kanten. Een gelukkige bijkomstigheid, want die dag was het snijdend koud met gevoelstemperaturen ver onder het vriespunt. Niet ideaal voor shoppen en een terrasje.
Vierde datum nu eindelijk as zaterdag, en we gaan nu echt...naar Leiden.
Na Delft en Breda, wordt het nu dus Leiden.

Nog iemand tips welke winkeltjes ik zeker niet mag overslaan. Ik hoor het graag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten